Продавець "Sewin" розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1329 відгуків
Sewin
+380 (98) 442-83-38
Кошик

Мотор швейної машини, оверлока

Відремонтувати "серйозну" поломку електродвигуна в домашніх умовах майже неможливо, за винятком заміни щіток і, як правило, доводиться міняти його на новий привід. Щоб цього не сталося потрібно дотримуватися правил експлуатації побутових електроприводів, а також знати, що якщо двигун не працює, то це ще не означає, що він зламаний. Причинами його "поломки" можуть бути вийшла з ладу педаль, окислені контакти сполук, обрив проводки, що сполучає педаль з приводом та ін.

Ремонт двигуна зазвичай завжди зводиться до його заміни. Якщо обмотка двигуна має розрив, знайти його і тим більше відновити немає ніякого сенсу, простіше купити новий привід і замінити. Але купити теж не так просто, як здається. Проблема зазвичай полягає в тому, що не завжди підходить кріплення електроприводу, особливо це стосується сучасних моделей швейних машин. Завод виробник, ймовірно, не передбачає необхідність заміни електроприводу і не дуже піклуватися про стандарти кріплення двигуна на всіх своїх моделях. Чого не скажеш про "радянських" моделях швейних машин. Вони всі мають однакову кріплення, оснащене потужним болтом, під ключ на 12.

Краще всього, при заміні швейного електроприводу звертатися в сервісний центр, який виконує ремонт і обслуговування вашої марки швейної машини. Це рекомендуємо робити ще й тому, що потрібно замінити не тільки двигун, але одночасно виконати монтаж електропроводки освітлення, включення машинки. Ну а якщо у вас електронна машинка, тоді й зовсім вам ця стаття ні до чого. Ремонт такої машинки, в тому числі і замінити двигун можуть виконати тільки в сервісному центрі.

Крім кріплення двигуна до корпусу машинки, є і ще одна проблема. У багатьох сучасних швейних машин шків електродвигуна "фасонна", простіше кажучи, із зубчиками, розрахованими під певний крок ланок приводного ремінця. Шків звичайно можна зняти і поставити на вал іншого двигуна, але ось підійде отвір? І кріплення шківа зафіксовано гвинтом під шестигранник дуже дрібного розміру, відвернути який можна лише ключем хорошої якості.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner